خدمات طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید.

بیشتر بدانید
  • افزایش کسب و کار با طرحی وب سایت

طرحی وب سایت ، بهترین بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش

برای راه ‌اندازی کسب ‌و کار اینترنتی در انزلی به طراحی سایت انزلی وب اعتماد کنید چرا که طراحی سایت حرفه‌ای در انزلی فقط از عهده یک طراح وب سایت متخصص و با تجربه مانند انزلی وب بر‌می‌آید.

از بازاریابی اینترنتی بیشتر بدانید
  • بهینه سازی و سئوی سایت

آنالیز رقبای کسب و کار شما و سئوی سایت

حاصل طراحی سایت حرفه‌ای در انزلی وب ، افزایش آمار بازدید و نتیجتا فروش بیشتر است . بعد از طراحی سایت در انزلی وب ، رقبای کسب و کار شما آنالیز شده و به میزان لازم اصول و قوانین سئو سایت در طراحی سایت شما لحاظ میشود .

از سئو سایت بیشتر بدانید
In-House Sales Training
Harness Your Social Proof
  • دیجیتال مارکتینگ

آموزش اُپراتور سایت و پشتیبانی فنی سایت

پس از پایان طراحی سایت در انزلی وب، آموزش مقدماتی مدیریت سایت به اُپراتور سایت شما ارائه می گردد. پشتیبانی فنی سایت انزلی وب سایت شما را رصد کرده ، پاسخگوی سئوالات شما بوده و در صورت نیاز مشکلات سایت شما را برطرف می نماید .

از دیجیتال مارکتینگ بیشتر بدانید
بهینه سازی و سئو سایت

طی سالها فراگیری دانش روز طراحی سایت ، تحقیق و کسب تجربه دهها وب سایت، بعنوان یکی از پیشگامان و پیشکسوتان طراحی سایت در انزلی ، خدمات طراحی سایت را در انزلی دستخوش تغییرات بنیادی نموده ، بطوریکه همواره رضایت مشتریان انزلی را جلب نموده ایم .
یک واقعیت غیرقابل انکار، تغییرات بنیادی در نحوه اجرای پروژه های طراحی سایت در انزلی میباشد که طی چند سال گذشته الگویی بوده برای همکاران و هم اکنوم جزء لاینفک قراردادهای طراحی سایت در انزلی شده است .هم اکنون کادر خلاق گروه طراحی سایت انزلی وب با ایده های نو، نسل جدیدی از برنامه های طراحی سایت را درجهت افزایش رنکینگ وب سایت ها در موتورهای جستجوی و افزایش رضایت مشتری به پیش می برند .

مدیر شرکت

طراحی سایت انزلی وب

اهمیت طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید.

ثبت دامین

گام اول : دامنه مورد نظر خود را جستجو و ثبت کنید.

جستجو و ثبت

اجاره هاست

گام دوم : بر اساس زبان برنامه نویسی و نیاز، هاست اجاره کنید.

اجاره هاست

طراحی سایت

گام سوم : نوع طراحی سایت را بر اساس نیاز انتخاب کنید.

سفارش طراحی

مقاله های ارزشمند: مشاوره چگونگی افزایش فروش آنلاین در فروشگاه های اینترنتی

بیشتر بخوانید

آماده طراحی سایت هستید؟

بهترین شرکت طراحی سایت در انزلی با ما تماس بگیرید .

“امروزه هدف اصلی افراد از طراحی سایت موفقیت و کسب درآمد است چرا که از طریق طراحی سایت مشتری‌های بیشتری را جذب می کنند، اما در بیشتر اوقات مدیران سایت این هدف را فراموش کرده و از وب‌سایت‌ خود صرفا به عنوان یک بروشور استفاده می‌کنند. ما تنها وب سایت طراحی نمی کنیم . ما کسب و کار شما را متحول می کنیم”

مدیر طراحی سایت انزلی وب

مدیریت مجموعه انزلی سایت

فرامرز صفایی
09116447773

برای مشاوره طراحی سایت با ما در ارتباط باشید

همیشه با شما خواهیم بود