افزایش کسب و کار

تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی

بازاریابی یکی از بخش‌های مهم طرح کسب‌وکار به‌شمار می‌آید. در تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی یا عامیانه طرح بازاریابی، اهداف بازاریابی تعیین می‌شود و راهبردهای دستیابی به آن‌ها پیشنهاد می‌گردد. یکی از راهکارهای بازاریابی ، طراحی وب سایت برای کسب و کار است .

برای ایجاد یک برنامه بازاریابی یا همان مارکتینگ پلن، می بایست بسیار زیرکانه عمل کرد. ممکن است در رقابت با حریفان هزینه‌های زیادی صرف تبلیغات محیطی ، کاغذی و حتی شبکه های اجتماعی کنید، اما طراحی سایت حرفه ای تنها هزینه نیست ، بلکه یک سرمایه گذاری موفق برای آینده ای بهتر است .

Get a Consultation
Increase Brand Awareness

آنالیز وضعیت کسب و کار:

وضعیت کسب و کار را بررسی کنید و با نمونه‌های انجام شده خارجی بسنجید
مشتریان را هدف بگیرید: در دفتر کارتان شرح بند به بندی دربارهٔ مشتریانتان داشته باشید تا الگوی حرکتتان باشد
تعریف اهداف: اهدافتان را برای 1 سال آینده بنویسید. البته اهداف باید مشخص و دقیق باشند نه کلی گویی: به عنوان مثال: افزایش 22% فروش
تعریف استراتژی ها: می بایست مشخص کنید که هر بخش از سرمایه برای چه دسته‌ای فعالیت‌ها هدف‌گیری شود! چه بخشی آنلاین، چه بخشی آفلاین و …
بودجه بندی دقیق: باید تمام رویدادها را در قالب یک تقویم داشته باشید تا بتوانید میزان هزینه‌های مورد نیاز را در کسب و کار تأمین کنید.

هر برنامه ی بازاریابی استراتژیک باید 5 جز زیر را داشته باشد:

در این بخش جایگاه شرکت از منظر مالی و در مقایسه با شرایط بازار و رقبا مشخص می شود، و در نهایت جدول تحلیل برای شرکت به دست می آید تا نقاط ضعف و قوت و فرصت ها و تهدید های آن شناسایی شود.

یک برنامه بازاریابی استراتژیک بدون اهداف و استراژی قابل اجرا نخواهد بود. اهداف منطق منابع تولید، توزیع و بازاریابی را در دنیای واقعی مشخص می کند. اهداف و استراتژی های شرکت مشخص می کند، باید از چه تاکتیک هایی استفاده کنیم.

یک برنامه بازاریابی استراتژیک خوب باید فرصت های موجود در بازار، که ممکن است در بلند مدت تاثیرگذاری زیادی بر شرکت داشته باشد، را شناسایی کند. به این صورت تیم اجرایی قادر خواهند بود منابع خود را به مواردی اختصاص دهد که بیشترین بازخورد و منفعت را به شرکت می رسانند.

بسیار مهم است که گروه و مخاطبان هدف خود را برای تمام محصولات و خدمات تان، شناسایی کنید. شناسایی بازار هدف به شما کمک می کند که راحت تر در مورد نیازها، خواسته ها و حتی ترجیحات مخاطبان تان تحقیق کنید و از این طریق میزان فروش خود را افزایش دهید.

آخرین و مهم ترین جز در برنامه بازاریابی استراتژیک، مشخص کردن بودجه ی مورد نیاز برای انجام برنامه های بازاریابی است. تعیین بودجه کمک می کند قادر باشید اولویت های اجرایی خود را متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، شناسایی کنید.

New Marketing Leaders

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

از 8 لغایت 22 تمامی ایام تعطیل و غیر تعطیل پاسخگو هستیم

تماس بگیرید
09116447773

اهمیت طراحی سایت در بازاریابی اینترنتی

آیا می‌دانستید تعداد افرادی که اقدام به طراحی سایت می‌کنند مدام در حال افزایش است؟ آیا می‌دانید که هدف اصلی این افراد از طراحی سایت چیست؟

افزایش جذابیت بصری و کاربر پسند بودن

مهم‌ترین موضوع در اقدام به طراحی سایت گرافیک و شکل ظاهری وب‌سایت بوده، بهتر است زمینه کاری خود را متناسب با حوزه کاریتان طراحی کرده و اصول رنگ‌بندی را در آن رعایت کنید. برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر مطالب مرتبط و منحصر به فرد بیشتری را در وب‌سایت خود قرار دهید تا تاثیرگذاری آن را در جذب مخاطبان متوجه شوید. اگر خدمات خاصی را در آموزش می‌دهید، بهتر است حتما بخش آموزشی را در طراحی سایت خود پیاده‌سازی کنید و متناسب با آن مقالات آموزشی را در وب‌سایت قرار دهید. اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید حتما اقدامات لازم را در جهت آن انجام دهید و قبل از اقدام به طراحی سایت مجوزهای لازم برای آن را کسب کنید تا مشتری‌ها با اطمینان خاطر بیشتری از وب‌سایت شما خرید کنند. در صفحه اصلی طراحی سایت حتما راه‌های ارتباطی با خود مثل شماره تماس و آدرس را برای دسترسی بهتر مشتری‌ها با شما را قرار دهید این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. می‌توانید با وب‌سایت‌های دیگر تبادل داشته باشید و برند خود را در سایت‌های آنها تبلیغ کنید تا از این طریق نیز بتوانید بازدید کنندگان بیشتری را به وب‌سایت خود جذب کنید. در آخر توجه به سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت نیز از جمله موارد مهمی است که در جذب کاربران و مخاطبان بیشتر به شما کمک می‌کند. ابتدا طراحی سایت و بعد بازاریابی اینترنتی

Learn more

رعایت نکات اصولی در ساخت سایت

در طراحی سایت باید آینده نگر باشید و بسیار اصولی عمل کنید به عبارتی دیگر اصول و قوانین بازاریابی اینترنتی را باید در طراحی سایت خود پیاده‌سازی کنید. زیرا طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی مکمل یکدیگر بوده و در صورتی که این دو در راستای یکدیگر قرار داشته باشند موفقیت‌های روزافزونی را برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین به کمک بازاریابی اینترنتی و توجه به آن به راحتی می‌توانید از رقبای خود در این زمینه پیشی بگیرید و موقعیت و جایگاه خود را تثبیت کنید. اهمیت بازاریابی اینترنتی به قدری بالاست که که حتی اگر شما برای وب‌سایت خود هزینه‌های بالایی را بکنید و زیباترین و منحصر به فردترین طراحی سایت را نیز داشته باشید، ولی اگر فعالیت‌های ثابت و مداو م خود را در آن ادامه ندهید به زودی در این زمینه با شکست مواجه خواهید شد.

Learn more

اهمیت سئو و بهینه‌سازی طراحی سایت

از جمله نکته مهمی که از همان ابتدا و شروع پروژه طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرد سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت است. این موضوع مهم تاثیر گذاری خیلی خوبی را در بازاریابی اینترنتی داشته و به کمک آن به راحتی می‌توانید بازدید کنندگان و مخاطبان بیشتری را به وب‌سایت خود جذب کنید. کار اصلی سئو سایت پس از اتمام پروژه طراحی سایت آغاز می‌شود. در این زمان سئو سایت به شما کمک می‌کند تا به رقابت با طراحی سایت‌های دیگر بپردازید و از این طریق خود را در رتبه‌های بالاتری در نتایج جست‌وجوی گوگل قرار دهید. تعدادی از موارد مهمی که سئو سایت شما را تقویت می‌کند شامل محتواگذاری، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و بک لینک گذاری است.

Learn more

میزان بازدید خود را افزایش دهید

با طراحی سایت حرفه ای در انزلی وب ، بازدید سایت شما افزایش می یابد .

Traffic

فروش خود را افزایش دهید

با طراحی سایت حرفه ای در انزلی وب ، فروش خود را افزایش دهید .

Sales Chart

92%

میزان رضایت مشتریان

بر اساس آخرین آمارگیری واحد روابط عمومی سازمان

65%

میزان سایت های فروشگاهی

بر اساس آمارگیری و نیاز روز افزون کسب و کارهای اینترنتی

120+

تعداد مشتریان ما

حاصل سالهای متمادی طراحی سایت در انزلی وب

بهینه سازی و سئو سایت

طی سالها فراگیری دانش روز طراحی سایت ، تحقیق و کسب تجربه دهها وب سایت، بعنوان یکی از پیشگامان و پیشکسوتان طراحی سایت در انزلی ، خدمات طراحی سایت را در انزلی دستخوش تغییرات بنیادی نموده ، بطوریکه همواره رضایت مشتریان انزلی را جلب نموده ایم .
یک واقعیت غیرقابل انکار، تغییرات بنیادی در نحوه اجرای پروژه های طراحی سایت در انزلی میباشد که طی چند سال گذشته الگویی بوده برای همکاران و هم اکنوم جزء لاینفک قراردادهای طراحی سایت در انزلی شده است .هم اکنون کادر خلاق گروه طراحی سایت انزلی وب با ایده های نو، نسل جدیدی از برنامه های طراحی سایت را درجهت افزایش رنکینگ وب سایت ها در موتورهای جستجوی و افزایش رضایت مشتری به پیش می برند .

مدیریت

طراحی سایت انزلی وب

برای مشاوره و درخواست طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آماده طراحی سایت هستید؟

بهترین شرکت طراحی سایت در انزلی با ما تماس بگیرید .

“امروزه هدف اصلی افراد از طراحی سایت موفقیت و کسب درآمد است چرا که از طریق طراحی سایت مشتری‌های بیشتری را جذب می کنند، اما در بیشتر اوقات مدیران سایت این هدف را فراموش کرده و از وب‌سایت‌ خود صرفا به عنوان یک بروشور استفاده می‌کنند. ما تنها وب سایت طراحی نمی کنیم . ما کسب و کار شما را متحول می کنیم”

مدیر طراحی سایت انزلی وب

مدیریت مجموعه انزلی سایت

فرامرز صفایی
09116447773

برای مشاوره طراحی سایت با ما در ارتباط باشید

همیشه با شما خواهیم بود