افزایش آمار بازدید

بهینه سازی و سئو سایت

انزلی وب با شناخت قوانین و الگوریتم های گوگل ، آنالیز کلمات کلیدی سایت شما ، انجام عملیات سئو درون سایتی ، رفع اشکالات سایت ، تهیه محتوای مناسب و فعالیت سئو بیرونی بهترین راه کار را در سریع ترین زمان با هدف پایدار بودن جایگاه شما در رتبه بندی گوگل ، بهترین سئوی وب سایت های طراحی شده انزلی وب را انجام خواهد داد.

بیشتر بدانید
In-House Sales Training

آنالیز سئوی سایت :

امروزه موتور جستجوی گوگل اصلی‌ترین راه برای پیدا کردن هر اطلاعاتی در اینترنت است و قرار گرفتن و کسب و کارها در جایگاه نخست صفحات گوگل موجب افزایش فروش و رونق کسب و کار خواهد بود . اگر پس از طراحی سایت از عدم تماس کاربران سرخورده شدید ، بدنبال متخصص سئو خواهید رفت تا مشکل سایت تان را برطرف کند.

8 نکته کلیدی گوگل و سایر موتورهای جستجو :

بیشتر مخاطبان از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل وارد سایت‌های مختلف می‌شوند. طبق آمار بیش از 75درصد کاربران روی پیشنهادهای صفحه اول گوگل، کلیک می‌کنند. این آمار اهمیت قرار گرفتن وبسایت در صفحه‌ی اول را به خوبی نشان می‌دهد. سئوی صحیح و اصولی به شما کمک می‌کند در صفحه‌ی اول گوگل حضور داشته باشید و این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید.

2- آمار و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد کاربران به سایت‌های معروف و پرمخاطب اعتماد بیشتری دارند. قرارگرفتن در صفحه اول گوگل یکی از راه‌های جلب اعتماد مخاطبان است. طراحی مناسب سایت و قرار دادن نظرات مثبت سایر کاربران برخی از روش‌هایی است که تیم سئو پیشنهاد می‌دهد تا کاربران به شما اعتماد کنند. فراموش نکنید محصولات شما باید کیفیت بالا و واقعی داشته باشد و روش‌های سئو تنها برای تایید کیفیت به کار می‌روند.

3- تحلیل مخاطبان به شما کمک می‌کند تا گروه‌های هدف را مشخص کنید. برای پیشرفت در کسب‌وکار، لازم است بدانید محصولتان برای کدام گروه سنی جذاب‌تر است، اهالی کدام منطقه تمایل بیشتری به فعالیت شما نشان می‌دهند، بیشتر کاربرانتان خانم هستند یا آقا، چه تحصیلاتی دارند و… . ده‌ها سوال دیگر که به مخاطب شناسی شما کمک می‌کند. تیم حرفه‌ای سئو با استفاده از نرم افزارها و روش‌های حرفه‌ای، نتایج این تحلیل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید آگاهانه، کالا و خدماتتان را به مخاطبان ارائه کنید.

4- پیش‌تر هم اشاره کردیم که الگوریتم‌ها و قوانین گوگل هرسال تغییر می‌کنند. اصول سئو نیز هم‌پای این تغییرات، به روز می‌شوند تا سایت شما را در بالاترین کیفیت حفظ کنند. از وظایف تیم SEO آگاهی از قوانین جدید و پیاده کردن این قوانین برای شما است.

4- همان‌طور که سایت بیمار برای حل مشکلاتش به سئو نیاز دارد. برای درمان این بیماری باید علت آن را شناسایی و راه صحیح درمان را انتخاب کنید. برخی مشکلات مثل دیر لود شدن صفحات و بالا بودن نرخ پرش و … با روش‌های صحیح، به آسانی برطرف می‌شوند.

5- همان‌طور که سایت بیمار برای حل مشکلاتش به سئو نیاز دارد. برای درمان این بیماری باید علت آن را شناسایی و راه صحیح درمان را انتخاب کنید. برخی مشکلات مثل دیر لود شدن صفحات و بالا بودن نرخ پرش و … با روش‌های صحیح، به آسانی برطرف می‌شوند.

6- تقریبا می‌توان گفت شما برای خدمات SEO هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ بلکه پول خود را برای کسب درآمد و موفقیت بیش‌تر پس‌انداز می‌کنید و از هدر رفتن سرمایه‌تان جلوگیری می‌کنید. بنابراین دریافت خدمات سئو سایت برای شما یک سرمایه گذاری بلندمدت است که در نهایت سود چند برابری را عایدتان خواهد کرد.

7- امروزه تمام کسب و کارهای موفق از اهمیت سئو آگاه هستند و از آن بهره می‌برند. شما نیز برای باقی ماندن در کورس رقابت با آن‌ها، به این خدمات نیاز دارید تا جایگاه مناسبی در میان بهترین‌ها داشته باشید.

New Marketing Leaders

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

از 8 لغایت 22 تمامی ایام تعطیل و غیر تعطیل پاسخگو هستیم

تماس بگیرید
09116447773

همکاران ما در انزلی وب برای عملیات داخلی سئو وب سایت شما ابتدا در طراحی سایت این موارد را لحاظ می کنند که کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت بدرستی انجام شود . متخصصین بهینه سازی و سئو سایت در انزلی وب پس از برگزاری جلسه مشاوره بهبود سئو، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار داده و پس از تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبا، استراتژی لازم جهت رسیدن به افزایش بازدید سایت و بهبود سئو را پیشنهاد می دهند. اگر لازم شود ممکن است نیاز باشد تا مجددا طراحی وب سایت شما بطور حرفه ای انجام شود که در جلسه مشاوره سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحی سایت در انزلی وب انجام خواهد.

از 8 لغایت 22 تمامی ایام تعطیل و غیر تعطیل پاسخگو هستیم

سئو داخلی سایت

به مجموعه خدماتی که باعث می شود که در داخل سایت شما انجام می پذیرد این سئو می تواند شامل اصول مختلفی از جمله لینک سازی استاندارد داخل سایت شما که باید قالب سایت و همچنین در داخل محتوا های شما انجام شود و همینطور استاندارد سازی محتوا ، زمان های بروز رسانی محتوای وب سایت شما و بسیاری از موارد دیگر می باشد که توسط کارشناسان سئو برای سایت شما انجام خواهد پذیرفت.

Learn more

سئو خارج از سایت

به مجموعه فعالیت هایی که خارج از وب سایت شما صورت می گیرد و باعث ارتقای رتبه سایت شما در گوگل میشود گفته میشود این عمال شامل مواردی مانند : ساخت بک لینک ، رپورتاژ آگهی ،کار بر روی شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و… موارد دیگر خواهد بود ، که البته نیاز به تخصص و مهارت بالا در این خدمات از جمله بک لینک می باشد.

Learn more

سئوی منفی

سئو کلاه سفید : به تکنیک های اصولی مطابق دستورالعمل های گوگل که در سایت برای بهینه سازی انجام می شود، گفته میشود .
سئو کلاه سیاه : به مجموعه ای از تکنیک هایی که با استانداردها و الگوریتم های گوگل برای کسب جایگاه در گوگل مطابقت نداشته باشد اطلاق میگردد .
سئو کلاه خاکستری : به تکنیک هایی گفته می شود که در زمان حال مشکلی برای سئوی سایت ندارد اما شامل مرور زمان نخواهد شد .

Learn more

میزان بازدید خود را افزایش دهید

با طراحی سایت حرفه ای در انزلی وب ، بازدید سایت شما افزایش می یابد .

Traffic

فروش خود را افزایش دهید

با طراحی سایت حرفه ای در انزلی وب ، فروش خود را افزایش دهید .

Sales Chart

92%

میزان رضایت مشتریان

بر اساس آخرین آمارگیری واحد روابط عمومی سازمان

65%

میزان سایت های فروشگاهی

بر اساس آمارگیری و نیاز روز افزون کسب و کارهای اینترنتی

120+

تعداد مشتریان ما

حاصل سالهای متمادی طراحی سایت در انزلی وب

بهینه سازی و سئو سایت

طی سالها فراگیری دانش روز طراحی سایت ، تحقیق و کسب تجربه دهها وب سایت، بعنوان یکی از پیشگامان و پیشکسوتان طراحی سایت در انزلی ، خدمات طراحی سایت را در انزلی دستخوش تغییرات بنیادی نموده ، بطوریکه همواره رضایت مشتریان انزلی را جلب نموده ایم .
یک واقعیت غیرقابل انکار، تغییرات بنیادی در نحوه اجرای پروژه های طراحی سایت در انزلی میباشد که طی چند سال گذشته الگویی بوده برای همکاران و هم اکنوم جزء لاینفک قراردادهای طراحی سایت در انزلی شده است .هم اکنون کادر خلاق گروه طراحی سایت انزلی وب با ایده های نو، نسل جدیدی از برنامه های طراحی سایت را درجهت افزایش رنکینگ وب سایت ها در موتورهای جستجوی و افزایش رضایت مشتری به پیش می برند .

مدیریت

طراحی سایت انزلی وب

برای مشاوره و درخواست طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آماده طراحی سایت هستید؟

بهترین شرکت طراحی سایت در انزلی با ما تماس بگیرید .

“امروزه هدف اصلی افراد از طراحی سایت موفقیت و کسب درآمد است چرا که از طریق طراحی سایت مشتری‌های بیشتری را جذب می کنند، اما در بیشتر اوقات مدیران سایت این هدف را فراموش کرده و از وب‌سایت‌ خود صرفا به عنوان یک بروشور استفاده می‌کنند. ما تنها وب سایت طراحی نمی کنیم . ما کسب و کار شما را متحول می کنیم”

مدیر طراحی سایت انزلی وب

مدیریت مجموعه انزلی سایت

فرامرز صفایی
09116447773

برای مشاوره طراحی سایت انزلی با ما در ارتباط باشید

طراحی سایت انزل پشتیبان شما خواهد بود